Dobry trening na schudnięcie

Trening na bieżni to jeden z najlepszych pomysłów. Przy czym niekoniecznie trzeba ćwiczyć na bieżniach, jakie najczęściej znaleźć można na stadionach sportowych. Wręcz przeciwnie, ponieważ dzisiaj ze spokojem można zakupić bieżnię do domu. Dzięki niej będzie można ćwiczyć każdego dnia bez względu na pogodę. Na dodatek jest to takie urządzenie, które ze spokojem może być użytkowane podczas oglądania ulubionego filmu w TV. Jak ułożyć trening, aby móc wykorzystać do nich bieżnie z MarboSport?

Strój do ćwiczeń

Żaden trening nie może się odbyć, jeżeli nie będziemy mieli stroju do ćwiczeń. Trenując na siłowni dbamy o swój jak najbardziej profesjonalny wygląd, który jest tak dzisiaj propagowany przez znanych trenerów personalnych. Nie ma się czemu dziwić, ponieważ nie chcemy źle wyglądać na początku swojej drogi i walki o lepszą sylwetkę. Posiadając bieżnię w domu nie musimy z kolei przykładać wagi do tego, aby mieć wyszczuplające legginsy, czy też dopasowany podkoszulek. Trenując na bieżni można zdecydować się na swoje ulubione, powyciągane spodnie dresowe i luźną koszulkę. Trzeba jednak przywiązać bardzo dużą wagę do tego, jakie obuwie mamy na sobie. Do biegania (nie tylko na bieżni) potrzebne są odpowiednio wyprofilowane buty, dzięki którym stopa i cała noga będą odpowiednio zabezpieczone. Takiego rodzaju obuwie warto zakupić w profesjonalnym sklepie, gdzie znaleźć można różnego rodzaju buty dla kobiet i dla mężczyzn.

Dobrze zaplanowany trening

Trening na bieżni musi rozpocząć się od rozgrzewki. Nigdy na żadne urządzenie (nawet na rowerek stacjonarny!) nie można wsiąść bez uprzedniego rozgrzania stawów i całego ciała. W inny sposób można samodzielnie zrobić sobie krzywdę, dlatego należy o tym pamiętać. Kilkanaście pajacyków, trucht w miejscu, skłony do ziemi i do sufitu, kręcenie nogami w jedną i w drugą stronę, rozgrzanie nadgarstków, itd. – taka rozgrzewka nie zajmuje dużo czasu, a może ochronić nasze zdrowie i kondycję fizyczną. Tak samo ważne jest rozciąganie po zejściu z bieżni, któremu można poświęcić maksymalnie do pięciu minut. Nie jest to dużo czasu, a dzięki temu kolejnego dnia będziemy w stanie ponownie wejść na bieżnię, aby wykonać dobrze zaplanowany trening. Na samej bieżni warto zastosować interwały, czyli zmienne tempo treningów, dzięki czemu będziemy w stanie dłużej trenować, a co za tym idzie ilość spalonych kalorii będzie większa. Dzisiaj bieżnie bez problemu można zakupić za małe pieniądze do użytku domowego, aby móc rozpocząć swoją walkę o lepszą sylwetkę.

Muzyka ArthurHidden - pl.freepik.com